SEN KİMSİN

 SEN KİMSİN

Deneyimsel Tasarım Öğretisi


Oyun oynarken düştün diye mi elin yüzün yara içinde.

İstediğin oyuncağı almadılar diye mi bu gözyaşın.

Soğuktan üşüdün diye mi bu için için titreyişin.

Hayır, hayır öyle değil.

O gözler neyi gördü ki içini sızlatan bu acı.

Hangi dehşetin yaşı gözünden akan.

Neyi gördü ki o gözler korku ve sakinlik bir arada.

Bir karıncayı incitmeye korkan insan,

Savunmasız gücü yetmeyene nasıl kıyar?

Hangi hırsın, hangi kibrin karşılığı bu zulüm.

Peki sen?

Kendisinin olmayanı sahibinden daha çok isteyen Kabil misin?

Yoksa

Kendi hakları için doğrudan yana olan Habil mi?

Hangi Firavuna karşı Musa’sın?

Hangi Hacer’sin çölün ortasında bu kadar yalnızken?

Hangi Calut’un karşısında Davud‘sun?

Neyi yetiştirdin içinde?

Yoksa hepsinden bir parça mı var sende?

Kararsız mı kaldın?

Hayır, hayır öyle değil!

Önünde sonunda ALLAH nurunu tamamlayacak...

Şimdi sen ateş misin? Nur musun?

Neyi yetiştirdin içinde?

Hayat seçimlerimizden ibaret.

Tarafını seç.

Peki,

SEN KİMSİN?



Deneyimsel Tasarım Öğretisi, insana hayat yolunda ihtiyacı olan tüm bilgileri veren gerçeklik ilmidir. Deneyimlerden yola çıkarak ulaştığı gerçek bilgilerle insanın geleceğini tasarlaması için stratejiler üretir. Problemlerini nasıl çözebileceğine dair gerçek yöntemler sunar. 


“Kim Kimdir?”, “İlişkide Ustalık”, “Başarı Psikolojisi “ programlarıyla mutlu ve başarılı olmanın yöntemlerini aktarır.

“Keşfedilmemiş tek şey: Daha iyisidir.”

Yahya Hamurcu

Yorumlar

  1. Akıp giden düşündüren yazınız için teşekkürler
    Allah nurunu tamamlayacak....

    YanıtlaSil
  2. Tarafını seçmek bazen zor olsa da zihni rahatlatan bir şeydir. Karşıdakileri ya ümidini artırır, zıttında da beklentisini keser...

    YanıtlaSil
  3. Herşey ama herşey Allah'ın hükmüne hizmet ediyor...

    YanıtlaSil
  4. "Hayat seçimlerimizden ibaret" ne kadar güzel bir cümle. Bir seçim yapıyorum ve ilerliyorum. Sonra bir seçim daha yapıyorum ve ilerliyorum. Ve böylece seçimlerimle hayatıma yön veriyorum. Ellerinize sağlık farkındalık yaratan bir yazı olmuş🌺

    YanıtlaSil
  5. Çok düşündüren bir yazı olmuş. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Hayat seçimlerimizden ibaret.

    YanıtlaSil
  7. Okurken düşündüm düşündüm dalıp gittim... Sonra tam anlayamadığımı düşünüp tekrar tekrar okudum... O kadar içten o kadar samimi ki... Ne denir? Bu samimiyet için kalbinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Yaptığımız seçimler ne kadar önemli... Hayat bize seçenekler sunar ve yaptığımız seçimlere göre hem hayatımız hem de sonrası dizayn olur.🌸

    YanıtlaSil
  9. Yaptığımız seçimler ne kadar önemli... Hayat bize seçenekler sunar. Seçimlerimize göre de hem hayatımız hem de sonrası dizayn olur🌸

    YanıtlaSil
  10. Bu güne kadar hiç düşünmedim. Kim gibi olmak isterdim. İsteğimin bedelini ödemeye hazır mıydım?

    YanıtlaSil
  11. Bu güne kadar hiç düşünmedim. Kim gibi olmak isterdim. İsteğimin bedelini ödemeye hazır mıydım?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için çok kıymetli